Anna Westergren -

Måndag

2009-01-26 17:27:17
Hej på er! Jag trodde att jag skulle bli sjuk nu i helgen eftersom jag kände mig hängig och så, men jag slapp! Vilket jag tyckte var skönt, orkar inte med all värk man har i kroppen m.m.
Skoldagen har varit ganska chill idag. Vi var på en teater som tog en stor del av dan, även om den sög och man fattade typ inget så slapp vi ju skolarbete! Det var menningen att teatern var för ungdomar i ja, min ålder. Men jag undrar om det var många där inne som fattade något av vad dom sa?! Allt var så dramatiskt och poetiskt, för vuxet för att förstå.

Var så himla trött nu när jag kom hem och vill helst bara ramla ihop i soffan, men istället satte jag igång med musikplugget. Inte så farligt egentligen, men det finns roligare saker att gör, som att sitta här och skriva! Efter ett tag kom min snälla mamma upp med en hembakad semla och ett glas mjölk, så så illa var det inte!

Nu börjar jag blir hungrig igen, och om jag inte har fel så ska maten vara klar nu.
Tänkte lägga in dagens outfit där efter.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0