Anna Westergren -

Lördag

2009-01-10 16:48:16
Hej!
Ursäkta för en dålig uppdatering idag igen, men bloggen segade och det gick inte att skriva nå inlägg för än nu.

Jag vaknade i alla fall hemma hos Bella med flickorna vid halv 11, gick hem för att sedan åka iväg till IKEA med mor.
Det vi sökte mest efter, kläddställningen, var tyvärr slut på lagret..
Suck! Jag som verkligen hade sätt fram emot att fixa och pyssla om i mitt rum. Men det blir att åka tillbaka nån gång nästa vecka. Fick i alla fall hem lite nya mörkbruna galgar, lite fräschare än plast.
Vi kom hem för nån timme sen, och nyss klev jag ur duschen.

Kvällen blir nog som igår, överaskande. Vi för helt enkelt se vad som händer!
NU: Coldplay, Bloggläsning och Cola!
Vi ses! Puss

             
            
                                         Ny duschad, Härligt!

Kommentarer
Postat av: Angelica

detsamma:D vad fin färg du har på ditt hår ! :)

2009-01-10 @ 17:35:24
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Bara så att du vet, Anna, så vill jag ha ditt hår! ;D <333

2009-01-10 @ 18:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0