Anna Westergren -

Lördag

2009-01-17 14:32:14
Hej alla! Vädret här i Gävle är mer en underbart! Även om det är snö och kallt ute skiner solen, det får mig på sånt toppen humör! Det är speciellt fint nu ute när solen är påväg ner, det blir liksom ett varmare ljus. Jag tänker bara på sommaren nu. Längtar!
Dagen har börjat bra. Vaknade tidigt kl: 09.00, precis vad jag gillar, att få slippa sova bort havla dan. Det kan ju vara skönt i bland, men som sakt i bland. Medans min bror i rummet brevid som fortfarande ligger i sängen, jag skulle få panik. Skulle må dåligt hela dan, få dåligt samvete för att jag sover över så mycket. Vet inte varför, men sån är jag!

Nu på morgonen har jag kollat och läst lite på internet om gymnasievalet.
Det är så hiiiimla svårt att välja. Jag har hittat typ 3 saker med olika inriktingar, fast ändå samma bas , faaast ändå inte. Det är jätte svårt, plus att jag har beslutsångest. Ah jag fattar inte hur jag kommer klara av det här..
Ni som går sista året i grundskolan, har ni hunnit bestämt er? För mig är det ynka 2 veckor kvar att välja. Hjälp!

Vart sugen på något mättande och mumsigt, kanske en milkshake?!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0