Anna Westergren -

Godnatt

2009-01-21 22:45:06
Godkväll! Nu har jag fått gitarren stämd och jag har knappt kvar nå känsel i fingertopparna. Att man ska behöva trycka så hårt, det lär nog bli bättre i fortsättningen i alla fall.
Idag vart det en usel uppdatering, ber om ursäkt för det, men jag har läxor upp till hakan plus annat att göra. Lovar att komma med lite mer i morgon, till exempel lite inlägg om jag hittar något roligt på stan!
Ja, det får bli ett kort inlägg, måste fortsätta med matten nu.
Åh jag är så trött, vill sova, men jag måste dock vänta tills håret har torkat. En negativ sak med att ha långt hår!
Det tar så fruktansvärt lång tid innan man kan lägga huvudet på kudden, vill inte vakna upp med håret vilt och galet!
Orden följer; ska man vara fin, får man lida pin!

Och med det säger jag godnatt!
Vi ses i morgon! Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

svar; oja, go obama! fast politiker är ju som dom är så .. det blir säkert ingen större skillnad ._.

2009-01-22 @ 16:23:59
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0