Anna Westergren -

Fredag

2009-01-16 16:49:50

Hej, har alla haft en bra dag? Min har varit helt okej, lång men ok. Nu är det äääntligen fredag och helg, gud vad skönt. Även om jag vet att massor av läxor väntar ska jag försöka slappna av lite i alla fall.
Mina tänder har kliats heeeela dan, vilket är jätte irriterande och obehagligt eftersom om man försöker klia så hjälper det inte alls. Drygt som fan! Alltid så här när man har spänt...

Jo, jag lovade att berätta om gårkvällen.
Toppen, great, underbar, rolig!
Yes, så kan man göra det kortfattat, men jag ska lägga till med lite mer detaljer!
Det var ofattbart mycket folk där, hela 13 - 14 skolor (bara 9.or) fanns samlade där, välkända och nya ansikten. Varmt och svettigt vart det på dansgolvet, men det är det sista man tänker på i den party miljön. Danserna som fanns att välja på var bugg, vals och foztrot (bugg dominerade typ hela kvällen). Men i mitten av allt la dom till lite linedance, vilket var skitkul när så många var med, mäktigt!
Sist ägde en buggtävling rum, och jag av med och dansade några låtar. Shit, jag har nog inte rört på mig så mycket tidigare, många snurrar som fick mig nära att spy, och en rejäl sticka i foten (tog av mig skorna som flög av hela tiden), men det var de värt. För kvällen var riktigt rolig!
Sånt här borde dom anordna oftare, ha lite balen och skoldanser lite då och då! Awesome!
Ville så gärna ta med kameran, men ville ändå inte ta risken och låta den bli stulen. Å andra sidan så skulle jag nog ändå inte ha hunnit med att ta kort.
Ja just de, outfiten som jag bar var min ny köpta klänning jag köpt på rean på Gina Tricot, svarta strumpbyxor från H&M, och ett par gamla silvriga skor jag köpte på Wedins för ett bra tag sen.

Hoppas ni fick en lite inblick på hur min Torsdags kväll var!
Nu ska jag nog kolla lite på O.C, krypa ner i fotöljen här och njuta av ledigheten!
Vi hörs senare! KRAM


Kommentarer
Postat av: Johanna

Japp jag har haft en bra dag :)

2009-01-16 @ 17:27:05
URL: http://jooohannah.blogg.se/
Postat av: nadia

kommentera jättegärna mina 2 senaste inlägg, puss <3

2009-01-16 @ 18:15:21
URL: http://streetshero.blogg.se/
Postat av: louise

ser att du också går i nian, vet du vad du ska välja till gymnasiet? (:

2009-01-16 @ 18:17:37
URL: http://louisetroedsson.blogg.se/
Postat av: Carita

helg är bäst! :) och OC är bra bra bra ^-^ puss :*

2009-01-16 @ 18:58:16
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0