Anna Westergren -

Min vän svek mig ikväll

2009-02-02 22:20:07
Godkväll! Som sakt, hopp i säng tidigt idag och jag är snart påväg bara lite putsning på tänderna och tvätta ansiktet rent så är jag redo! Tyvärr svek min varma, goda vän mig ikväll. Hade hoppats att du skulle reparera min hals. Ah, te var kanske inte botemedlet idag, men gör mig inte besviken igen! Gillar ju dig (:
Kanske är god sömn min medicin. Ah då är det väl bäst att jag skyndar mig!

Första nationella provet i morgon. Svenska, så det kommer nog gå ganska bra, tror jag..
Jag kan i alla fall glädja mig med att vi bara går halvdag på torsdag tack vare ett yttligare nationellt prov (svenska fortfarande) på förmiddan! Då blir det lunch och shopping!

Avslutar kvällen med en bild från förra årets vinter. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

ska sova nu, godnatt. o fin bild. puss

2009-02-03 @ 00:00:34
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0