Anna Westergren -

Jeans och ett par skor

2009-02-05 22:34:24
Hej! Var som sakt på stan idag med flickorna för bland annat lunch och shopping, och mitt i allt hittade jag ett par jeans och skor!


Jeansen är från Cheep Monday, 400:-
Fick insperation från min vän Tessan som har likadana. Otroligt sköna, och sitter fint åt överallt!



Skorna är från Din Sko , 399:-
Bra pris, eftersom jag tror knappast jag kommer hitta skor i denna model billigare än detta. Såg ett par som var princip likadana på Vagabond, och kostade istället 800:-
Så låt säga att jag gjort riktiga (åtminstånde ett) kap idag!

Kommentarer
Postat av: niki

fint

2009-02-10 @ 08:26:52
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0