Anna Westergren -

Ett missförstånd

2009-02-17 19:21:31
Jag hittade lite mer information som Kate Moss graviditet och inlägget som jag skrev igår var bara fejk. En vän till Kate hade nämligen gått ut i media och sakt att detta var sant, men Kate ville bevias att detta var bara en lögn så hon berättade allt i en intervju i tidingen New York Fashion News.
Hon berättar att hon börjat äta mer nu för tiden och fått tillbaka sina kvinnligaformer, och hon är mer än lycklig över detta.

Men vi vet fortfarande att hon och pojkvännen Jamie Hince är minst lika lyckliga, och jag tror pågrund av det här så lär det inte dröja länge tills detta rykte blir till verkligenhet. Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla in min blogg om vardagsliv, mode, shopping, diskusioner, kändisskvaller osv. :)

http://emach.blogg.se



lägg gärna till mig på bloglovin!

2009-02-18 @ 18:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0