Anna Westergren -

090225

2009-02-25 08:15:48
Godmorgon! Är uppe tidigt idag eftersom snart bär det av till Kungsberget för lite utförsåkning. Jag förväntar mig själv vara stel dom första åken, inte så konstigt egentligen. Har inte åkt skidor på mer än ett år, det ska i alla fall bli jätte kul!
Tur med vädret har vi också, eller ja..
Just nu är det riktigt molningt men under dagen ska det klarna upp här och ge oss nån plusgrad till och med! Jag är nog mest glad över att det inte snöar. Herregud, då hade jag nog suttit inne i värmestugan hela dan.
Jag ska även åka dit med skolan på friluftsdag, så jag ser detta som en uppvärmning. Annars hade jag väl skämt ut mig eller nåt, haha!
En sak som är lite mindre kul är att det är sportlov och många passar på att åka dit. Köerna blir långa och det blir trångt i backarna. Därför är det bra att vara iväg tidigt!

Nu ska jag försöka få i mig något innan vi åker. Hoppas ni också får en bra dag! 
Hörs senare! ♥

Kommentarer
Postat av: Narcisse

Hoppas du får det roligt och att det går bra att åka! Själv har jag aldrig åkt slalom:P

2009-02-25 @ 21:09:24
URL: http://rosennarcisse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0