Anna Westergren -

090223

2009-02-23 15:26:42
Hej på er! Sov ovanligt länge idag pågrund av att jag satt upp och tittade på Oscargalan som sändes i natt, så det vart ganska sent! Otrolig show!
Sen när jag vaknade ungefär klockan 12.00 så upptäckte jag vilken mensvärk jag hade, fyfan trodde jag skulle spy. Så idag blir det bara en seg hemma dag antar jag, för jag har tyvärr fortfarande den där illamånde känslan. Dessutom är jag jätte hungrig, men jag får väl försöka trycka i mig något..

Nä, men vet vi vad. Jag ska inte bara sitta i soffan och dega hela dan framför tv utan nu bestämmer jag mig för att göra något vettigt hemma. Kanske baka? Har ni något mumsigt recept eller en länk till någon bra recept sida, så får ni hemskt gärna skriva ner det! Just nu är jag helt tom på bak-idéer.

Men innan alla dessa onyttigheter ska jag få i mig riktigt mat!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevligt :)



Hoppas du har haft en grym måndag en så länge! Ha det bäst nu.

2009-02-23 @ 17:53:08
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Narcisse

Oj att du orkade vara vaken under galan igår:) Hoppas du mår bättre och hittar något gott recept!

2009-02-23 @ 22:03:00
URL: http://rosennarcisse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0