Anna Westergren -

090222

2009-02-22 12:28:21
Godmorgon på er! Vaknade upp kraslig med hals ont och huvudvärk, idag igen. Jag vet inte vad för virus jag har i mig för det verkas som om den dyker upp på mornarna och kvällarna. Är aldrig helt kry, men nu har jag i alla fall tagit en ibumetin (hjälper mot ALLT) och fått i mig lite grönt te. Så, jag känner mig faktist lite bättre!

= min morgon

Det vart sent igår med tjejerna så jag han inte lägga ut nå bilder på köpen jag gjorde igår, men det kommer komma upp under dan.

Det är ju som sakt lov nu, och vet ni vad jag gillar med det. Jo, på mornarna precis när man har stigit upp älskar jag att anting kolla på en mysig film (kanske en gammal klassiker) eller läsa bok. Då får man verkligen en bra start på dagen, man hinner vakna till innan man tex sticker ut. Fast idag blir jag nog hemma pågrund av halsen och huvudet.. ♥

Kommentarer
Postat av: emina

Så glad jag blev när jag läste din kommentar! Visst man blir så trött på dem som säger att de inte vill ha tandställning för det är fult, men sen blir tänderna finare än perfekt fan =), haha ja tiden går sjuktsnabbt, min syster har haft den i ett år nu och det känns som hon fick den förrigår :P



take caare! =)

2009-02-22 @ 16:36:35
URL: http://HTTP://EMINAHALILOVIC.BLOGG.SE
Postat av: Bea

Hej, har du haft en bra helg ? :)

2009-02-22 @ 17:16:57
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Eddie

Det där är iofs EXAKT vad jag gör åt min bakfylla!



XD

2009-02-26 @ 00:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0