Anna Westergren -

090221

2009-02-21 09:26:19
Godmorgon! Vaknade för ungefär en timme sen, blev tidig kväll igår så jag är nästan upp med tuppen. Har legat och läst lite nu ur När jag hör dig röst. Börjar bli riktigt spännande nu, så det är svårt att slita sig.
Men jag måste hinna göra mig klar innan 11 då jag och Tessan åker ner till stan en stund. Mycket passande eftersom barnbidraget har kommit! Fast jag måste ändå spara lite till STHLM's resan.

Som jag sa igår så hoppades jag på att det fina vädret håller hela veckan ut, och även idag är himlen klar utan moln och solen skiner! Men blir ju piggare utav att solen är framme, dessutom så går vi mot ljusare tider nu så eftermiddagarna är inte så korta längre. Härligt!

Nu ska jag äta frukost och börja fixa mig.
Vi hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0