Anna Westergren -

090217

2009-02-17 07:25:52
Godmorgon! Denna Tisdag kommer förmodligen bli super, i alla fall förmiddagen. Jag ska nämnligen snart åka ner till stan för att äta frukost med vänner förhoppingsvis alla från klassen, sedan efter det är det en konsert där ett afrikanskband ska spela. Älskar musik med sån rytm, det ända problemet är att vi kommer att sitta ner...
Jag fattar inte hur dom tänker då, ska vi liksom bara sitta där och guppa och gunga med rumpan i smygg? Såklart kommer det börja spitta i våra ben, vi kommer ju knappats kunna sitta stilla.
I alla fall ska det bli skönt att skippa några lektionen nu på morgonen och ha en lugn start. Det är alltid kul när skolan annordnar nåt sånt här!

Nu måste jag börja fixa så Tessan slipper sitta och vänta på mig nere i hallen. Brukar vanligtvis bli så, hah!
Jag har dessutom musikredovisning idag, får se hur det kommer att gå.
Vi ses efter skolan! Puss

Kommentarer
Postat av: sivan

söt blogg!komentera gärna min:)

2009-02-17 @ 17:40:29
URL: http://whineup.blogg.se/
Postat av: iblogg

Iblogg - bloggen om andra bloggar!

+ en massa tips om andra sidor !

+ om hur du tjänar enkla pengar på din blogg !

+ tävlingar och utlottningar !

2009-02-18 @ 15:41:44
URL: http://ibloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0