Anna Westergren -

090216

2009-02-16 16:42:24
Hejhej! Har nyss kollat på ett avsnitt av O.C, det får en på glatt humör och ger mer engeri till NO-arbetet jag snart måste börja jobba med. Har en hel del att plugga till denna vecka och de framöver så det lär nog inte bli så jätte mycket bloggande, tyvärr. Men nästa vecka har jag sportlov, gud vad skönt! Då får jag ladda upp batterierna.

Ni vet att i onsdags förra veckan var jag hos tandläkaren och jag har tjatat om vilken smärta jag fick efter besöket. Jag kan meddela er att jag lider fortfarande. Plus att jag vet fortfarande inte vad som är problemet? Jag väger i mellan att dom gjort något tokigt eller att tänderna håller på att röra sig. Aja, jag tänkte vänta ett lite tag till för att se vad som händer.

Hinner inte med att lägga in bilder på dagens outfit, men i stället skriver jag ner det.
 - Oversize grå/blå tröja från BikBok
 - Cheepmonday jeans
 - Mina nya, bruna secondhand skor
 - Lång jacka från H&M
 - Svart halsduk från Indiska
 - och min nya väska från Secondhand

Hoppas ni fick en lite blick utöver hur min klädsel var idag. Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0