Anna Westergren -

090215

2009-02-15 11:03:15
Godmorgon! Allt bra med er? Toppen med mig förutom att jag har ett irriterande hårstår i halsen, sånt kan ju verkligen förstöra ens dag!
 Det vart dålig uppdatering igår, sorry for that. Men jag hade fullt upp sen hela eftermiddan och kvällen. Det var ju trots allt alla hjärtans dag, så kvällen stod för mest party och nöje. Men idag ska jag ta mig i kragen för att städa och plugga.
Jag har redan påbörjat lite med städningen igår, men idag blir det grovstädning med damnsugarn. Så det ska jag börja med alldeles strax.

Ni vet att jag var på secondhand chopping igår och hittade ett par skor och en väska. Jag hade i alla fall lovat lägga upp bilder, som jag tyvärr inte hann med igår. Så, så fort jag är klar med städningen ska jag ta lite kort på sakerna!
Ah, det är bäst att jag sätter igång. Bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0