Anna Westergren -

090214

2009-02-14 14:46:55

AllaHjärtansDag ♥

Hejhej! Hur mår ni idag? Själv är det väl lite sådär. Ni vet att jag var hos tandläkarn i onsdags, och jag berättade att allt gick smärtfritt och bra. Men jag hade fel. Nu i 3 dagar i rad har jag haft hemskt ont i tanden dom höll på med, även i några tänder runt om. Sist jag var hos tandläkarn i januari då dom gjorde samma behandling hade jag bara lite ont i en dag, så jag är ganska orolig nu..
Ska nog vänta nån dag till, annars får jag beställa en ny tid!

Jag kom nyss hem från lite secondhand shopping och hittade ett par skor för 30 och en väska för 40! Fynd!

Tänkte ta lite kort på dom senare så att ni får se, men nu ska jag städa rummet.


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Till och med imorgon kan du vinna en månadsranson av God Morgon Juice på min sida!

Kolla in länken nedan:



http://www.jessi.se/2009/february/vinn-manadsranson-av-god-morgon-juice.html

2009-02-14 @ 20:09:14
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0