Anna Westergren -

090210

2009-02-10 07:08:08
Godmorgon! Vaknade ungefär för en timme sen, pigg och glad. Halsbrännan har försvunnit lite men det känns ändå som om den ligger någonstans där bered på att bryta ut. Det får jag hoppas att den inte gör, eftersom jag har inge samarin eller något liknande.
Lång skolan dag idag i alla fall. Slutar efter schemat 15.20 men vi brukar smitta in lite tidigare på lektionen så slutar vi vid 15.00 istället! Dessutom har vi musik sista timmen, så det skulle inte göra nåt om man satt över lite ändå.

Allie sitter här brevid och ser söt ut. Hon vill nämligen ha mjölken som fanns kvar i tallriken tillsammans med flingorna.
Men jag vill inte ta risken, eftersom hon kan bli jätte dålig i magen av för mycket, och det är inte nån vacker syn.

Nu ska jag snart börja fixa mig, kanske blir en senare Dagens outfit när jag kommit hem. Men först tänkte jag ta en kopp te, gott på morgonen! Är ni en te eller kaffe-männsika?

Ha en riktigt bra dag! Ses

Kommentarer
Postat av: tekirch.blogg.se

Hej, allt bra med dig? :)

2009-02-10 @ 10:17:22
URL: http://tekirch.blogg.se/
Postat av: Viktioria

tee :P

2009-02-11 @ 20:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0