Anna Westergren -

090209

2009-02-09 17:13:02
God Måndag på er! Hur mår ni? Själv har jag en konstig blandning av lycka och smärta. Först och främst vi har ledigt idag, denna soliga, klara Måndag. Vilket gör mig dubbelt så lycklig om jag tänker efter. Det var längesen vi hade så här fint väder och ledighet gör väl alla bittra människor till solstrålar! Yesyes, men allt kan ju inte vara perfekt så jag har dragit på mig antingen en konstigt förskyldningen eller så är det bara vanlig halsbränna, och det känns piss.

Jag har nyss kommit hem från Tessans place, övernattning där med Moa också! Trevligt, men just nu känner jag mig som en skunk och bör nog hoppa in i duschen snarast! Men först , lite mat i magen.

Lovar, mer update framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0