Anna Westergren -

090208

2009-02-08 14:26:26

Hejhej! Väldans lite blogg på sista tiden, lär nog skärpa till mig. Men min dåliga update och dåliga humör kan bero på vädret vi har här i Gävle. Jag vet inte hur mycket snö det kommit, men mycket är det! Usch, hatar det! Så jag vågar knappt ut genom dörren, så himla kallt och tråkigt med vinterväder. Det blir väl att sitta inne i mitt lilla ide och vänta till den riktigt värmen kommer.
Om myten stämmer så ska det bli en regnfri sommar om det har kommit mycket snö, det får vi ju hoppas på!

Jag har ingen anning om vart dagen bär, men det blir väl av att sitta hemma och kanske kolla på någon film.
En slapp helg till för att kurera sig och plugga lite. Låter kanske tråkig, men vad ska man göra när man har nordpolen precis utan för sitt fönster?
Aja, jag hittar säkert på något! Hoppas ni får/ haft en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Josefine

tack detsamma :D kramar!

2009-02-08 @ 17:16:26
URL: http://fowihel.blogg.se/
Postat av: Amy.C

hhe..tack:D nu e jag glad ^^ slipper jag bytar hit o dit mer, skit jobbigt:p och ibland ser man inget fel när man har bytt för många ggr..haha..

mm jag vt..söndagar e skit sega:( dåligt väder oxå..vilket e tråkigare då..



jag e oxå ledig imorn:D tänkte gå på bio med nej tror inte,orkar inte ser den långa filmen som e 2h46min lång:p hahah..får se vad händer sen=) pösss

2009-02-08 @ 18:05:35
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0