Anna Westergren -

090205

2009-02-05 07:03:15
Godmorgon, godmorgon! Sorry för dålig uppdatering idag, men senare på kvällen då jag hade tänkt skriva fick jag inte fram något att säga. Jag var så himla trött så allt i huvudet blev bara till en röra. Istället hoppade jag i säng och släckte lampan redan vid 23.00, vilket annars brukar bli runt 00.30 för mig. Men jag är fortfarande lika seg även idag och halsen stramar, men jag får leva mig igenom dessa tre timmar jag går idag!
Japp, nationellt prov idag igen. Sv, precis som i förigår, som gick förvånansvärt bra! Men det kanske bara var ett av alla dessa prov som var lätta så jag tänker inte sätta för höga krav på mig själv. 
Fast idag är jag inte alls nervös, det var jag inte heller för det första provet. Sv uppsattser m.m är liksom min grej, så jag behöver nog inte oroa mig för mycket!

Som sakt halsen är segare än någonsin, så det blir att dricka te nu på morgonen.



Jag just nu : Trött och osminkad tjej.

Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Narcisse

Jag har också börjat få lite ont ihalsen hopas du blir bättre snart:P btw Jag tycker du är fin utan smink:) Kram:D

2009-02-05 @ 11:06:27
URL: http://rosennarcisse.blogspot.com
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

söt du är =)

2009-02-05 @ 11:12:34
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Södertörns Högskola

Hej! :)

Hoppas du har tid 2 minuter att genomföra en kort undersökning?



Vi är 3 tjejer från Södertörns Högskola som skriver en rapport om bloggare och deras bloggvanor och ditt svar skulle verkligen hjälpa oss!



Tack på förhand! :)

//Karro, Elin och Johanna

2009-02-05 @ 14:21:46
Postat av: bella

bäst och vacker tjej skulle jag mer säga :D puss

2009-02-05 @ 17:33:06
Postat av: S A N N A

söt!! :O <3

2009-02-05 @ 19:43:03
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0