Anna Westergren -

Kvällens lista

2009-12-20 00:58:24

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Anna Kristina Westergren.

Smeknamn: Har mer spontana smeknamn som kommer lite då och då.

Låt som när du är ledsen sörjer till: Finns många fina.

Beroende av: JULMUST

Vad tror folk om dig: Något bra hoppas jag.

Stämmer det: -

Vad får du oftast komplimanger för: Mitt hår.

Vad säger du för att imponera på någon: Haha, har ingen aning. Jag är väl ingen person som har något att skryta om precis.

Hur imponerar man på dig: Testa mig.

Brukar du skratta för dig själv: Psykopatiskt?

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "jag är redan här =D "

Var bor du: Gavle.

Trivs du där: Jovars.

Äger du några converse: Orginella, svart/vit.

Sprit, cider, vin eller öl: Får väl vara lite feminim och säga cider.

Brukar du bli för full: Har aldrig hänt.

Är du allergisk mot något: Nej.

Hur svarar du i mobilen: Hallå?

Antal timmar sömn inatt: 8 timmar.

Brukar du komma i tid: Oftast.

När mår du bra: När jag är lycklig, mycket som gör mig lycklig.

När blev du fotad senast: För några timmar sedan.

Hur känner du dig nu: Trött och opepp inför morgondagen..

Vanligaste färg på dina kläder: Natur färger. Svart/vit

Vad tycker du om fötter: Fötter är liksom.. fötter.

Vad saknar du: Listan kan bli lång.

Hade du en bra kväll igår: Kall men trevlig.

Favorit dryck på morgonen: Te eller något iskallt svalkande.

Rakar du benen: Ja.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Till vardags: runt 00.00

Är du blyg: Nä.

Sysslar du med någon idrott: Ridning.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Möjligt, dock har det inte hänt mig.

Har du spytt offentligt: Har hänt.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Mycket!

Är du nöjd med ditt liv: Jag ska inte klaga.

Är du bortskämd: Vill jag inte påstå.

Vad gör du i morgon: Pluggar för mycket..

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Ser inte upp till någon speciell.

Vad längtar du till: Julaften, nyår, sommar och USA.

Har du bra vänner och äkta vänskap: Absolut!

Vad använder du för schampo: Tar det som finns.

Hur gammal är du: 16 år. 
Tycker du om någon nu:
Definitivt finns det känslor inblandade.

Gröna eller röda äpplen: Något där i mellan.

Gillar du golf: Så länge det går bra!

Vilken tid gick du upp idag: 11.10

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja.

Har du strumpor på dig nu: Svar, ja.

Är det okej att gråta: Pfft, ehm ja? asså va

När grät du senast: Nu i veckan.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: RESA!

Bär du glasögon eller linser: Falkögon, så nej.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Careface.

Har du piercing: 5 st.

Vill du gifta dig: Ja.

Vill du ha barn: Ja.

Solar du ofta: Sällan.

Är du bra på att laga mat: Vill jag inte påstå.

Är du flygrädd: Nej.

Hur vig är du: Lagomt.

Är du musikalisk: Taktkänslan har jag, så jodå.

Vad dricker du helst när du är törstig: Något kaaalllt.

Vilken är din favoritglass: Vanilj.

Tror du på ett liv efter döden? Vet ej, men skulle vara kul.

Tycker du om sushi? Helt OK.

Vad äter du helst när du ser på film: Chippssz

Har du tandläkarskräck: Allt annat än det, mer stamkund än vad jag är går inte.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och.

Vilken ögonfärg har du: Bluue.

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Har hänt.

Biter du på naglarna: Nej.

Röker du: Väldigt sällan.

Hur ofta tränar/motionerar du: Någon gång i veckan.

Senaste låt du hörde: Paint the silence - South


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0