Anna Westergren -

Trött, trött och lite mer trött

2009-08-10 18:57:46
Hatar den här perioden på året, har väl sina fördelar men till mesta dels bara dumt!
För det första:
Skolan börjar igen, sommarn gick alldeles för fort och det känns som om man inte hunnit med något. I alla fall så känner jag! Sen eftersom skolorna börjar och alla börjar jobba överhuvudtaget så blir alla helt plötsligt förkylda, och jag känner redan utav det. Huvudet, halsen, har ont i leder och muskler. Helt slapp!
Dessutom är det här i regeln den sista sommar månaden, och det betyder att kalla tider är påväg igen.

Så därför vill inte jag göra det sämre, det vill säga att jag själv blir sjukare om jag går ut och att jag smittar andra.
Så istället blir det en hemma kväll, med mycket vila framför en film!
Fast det brukar alltid finnas en rolig typ som lockar ut mig, får se om det nu händer.

Känner att det är dags att byta om det lite mer myspys kläder!
Ses och syns! Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0