Anna Westergren -

Träningsvärk i rumpan

2009-08-19 22:03:14
Hej alla söta!
Har precis kommit hem från en fika kväll med några av tjejerna. Blev dock ingen gobit för mig eftersom jag fortfarande är pank, men man kan alltid vara social och sitta och prata.

Nu sittar jag här i alla fall med en kall cola, lyssnar på musik och nästan halv sover.
Hade min första ridlektion idag, och när man inte har ridit på 2 månader så är den första lektionen alltid värst!
Mina ben och speciellt min rumpa är inte vana, så just nu känns det som om jag har ett rejält blåmärke mitt på rumpan. Ont gör det! Men värre blir det i morgon då den riktigt träningsvärken drar till!
Men jag kan ändå inte klaga, för jag har saknat ridningen nå otroligt. Så detta är bara något man få stå ut med dom ca 3 första gångerna.

Tillbaka till det jag faktist gör nu. Egentligen har jag det ganska tråkigt just för att jag är så trött, fast ändå trött på att mysigt sätt faktist. Trött för att jag har tränat, inte för att jag bara slappat här framför datorn. Åh vad skönt jag kommer att sova i natt!
Nu blir det nog en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0