Anna Westergren -

The Voice 09

2009-08-15 12:54:11

Nu ska jag försöka rycka upp mig, för snart bär det av till Sthlm för att senare ikväll kolla på The Voice 09 med en hel del sevärda artister. Ska bli riktigt roligt att få komma ut, att hitta på något. Även om jag har mycket i tankarna just nu så tänker jag inte förstöra en rolig kväll. Jag vet att jag har gjort allt jag kunnat så nu låter jag tiden bestäma när allt har bearbetas klart!

Jag tar givetvis med mig kameran, men bilderna kommer nog upp i morgon så jag inte vet helt säkert när jag kommer hem. Ni får ha en super bra dag, kanske träffas vi där!
Pussar ♥

Kommentarer
Postat av: mmautildah

Fin blogg:)

2009-08-15 @ 22:27:17
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: Minnie

Nu är det utlottning på min blogg igen denna gången delar jag ut ett presentkort på H&M för 1000 kr. Blir jätte glad om du är med och deltar ;)

2009-08-16 @ 00:29:36
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0