Anna Westergren -

Nesquik frukost

2009-08-18 11:43:50

Frågar mig varje gång varför jag äter dessa flingor när dom ser ut som små harskitar. Det roliga är att det också är en hare/kanin på paketet. Men det är gott!

Nesquik flingor är egentligen bara jobbigt att äta eftersom man måste göra det så himla fort. Just för att flingorna suger upp mjölken nå otroligt fort, och när dom är helt mjuka och mosiga är dom inte goda längre. Så man måste som sakt äta dessa flingor snabbt, så ni kan ju förstå hurj ag ser ut när jag äter. Riktigt rycker i dom! Nästan i alla fall ..
Detta var i alla fall lite tråkig fakta av dagens frukost. finns nog många som tycker och tänker precis som jag ?

Kommentarer
Postat av: charlina och elisabeth

dom där är jättegoda :D

2009-08-18 @ 12:06:05
URL: http://blackywhite.blogg.se/
Postat av: Erika

Då kan nog inte jag äta såna där, jag som äter så himla långsamt :P

2009-08-18 @ 14:41:08
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: olle

Hittade sånna där i skafferiet i morse, blev överlycklig :D

2009-08-18 @ 17:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0