Anna Westergren -

I'm soo fresh

2009-08-23 17:48:03
Yesyes, nu har jag nyss kommit ut från duschen där jag sköljde ur mitt hår som varit inkletad i hårinpackning. Älskar hur lent håret blir efteråt, hoppas nu bara att det håller i sig ett tag. Tort och slitet hår är tummen ner!
Upptäckte också att bruken tog helt slut den här gången, så det blir väl dags att införskaffa sig en ny. Dock är jag inte så jätte bra när det gäller sorter för hårinpackning, men den jag hade nu innehöll mentol och var super så jag får försöka leta redan på något liknande.
Har även rakat bena och allt vad som ingår för att kvinna ska känna sig lyxig och bekväm.

I alla fall, så håller jag just nu på att leta reda på lite träningskläder. Bror min frågade tidigare idag om jag hade lust att hänga med till gymmet senare ikväll. Det var grattis att testa på, så varför inte? Köra ett lätt pass, skönt, just för att hostan fortfarande finns kvar så vill helst inte överanstränga mig.


ack ack, vad ska jag gör med min kamera. Måste spara pengar till en ny!

NU: MAT.

Kommentarer
Postat av: Nastie

tack hur är det med dig?

2009-08-23 @ 19:00:08
URL: http://nasties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0