Anna Westergren -

Helt perfekt lagomt trött

2009-08-23 23:00:42

God kväll alla fina!

Kom nyss hem från gymmet, och jag är som rubriken lyder helt perfekt lagomt trött. Tog inte i för hårt eller för litet, egentligen kan jag inte säga hur jag presterade idag får vänta tills imorgon för att se hur resultatet blev. Hoppas nu bara inte att det blir en riktigt träningsvärk, jag som nyss blivit av med min.
Skönt var det i alla fall, så nu kan jag lägga mig i sängen och inte behöva oroa mig för nå sömnsvårigheter. Kan nog tänka mig att en hel del kommer att ha det i natt, pågrund av att de flesta ungdomar har haft sin normal tid efter 3 på natten.
 
I alla fall, jag tror nog inte jag hinner duscha av mig helt nu men sköljer nog av kroppen lite snabbt ändå.
Ska nog börja dagen i morgon med en skön dusch, vakna till ordentligen!
Jag hinner nog skriva ett inlägg innan jag drar iväg, sovgott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0