Anna Westergren -

090827

2009-08-27 20:37:58
Hej bloggen!

Ber åter igen om ursäkt för dålig uppdatering, men lika som igår så har jag varit upptagen hela dagen. Inte nog med det så trodde jag verkligen inte att skolan skulle trötta ut mig så här snabbt. Alltså, jag har inte hunnit blivit skoltrött (än), det jag menar är att när jag väl kommer hem säckar jag ihop i soffan och kan lika gärna stanna där kvällen ut. Allt nytt som man har fått upplevt denna vecka tar verkligen energi! Men det är också kul!
Så framöver så ska jag blogga så mycket som jag kan, vet inte om det blir lika mycket update, men ett och annat lovar jag. På helgerna ha jag nog mer ork. Jaja! Nog snackat om de..

Denna vecka är alltså en mjukstart i skolan, lektionerna är korta och vi går bara genom krusplanerna m.m. Dock ska vi börja räcka en diagnos i morgon, får se hur mycket matte jag har kvar i minnet sen nian. Kan i alla fall gläjda mig med att i A-kursen som jag läser i år är det bara repetioner.
Så eftersom vi förmodligen kommer komma igång mer i ämnena imorgon och nästa vecka så var jag idag på stan och köpte mig lite skolprylar. Almanacka, skrivblock m.m.

Kan börja med att skriva in på den 3 Sep.
Läkarbesök - Gardasil spruta
Usch, inget som lockar precis ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

bättre spruta än, livmoderhalzcancer!

duwhuhU!

2009-08-27 @ 22:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0