Anna Westergren -

090822

2009-08-22 11:22:06
Godmorgon!

Vaknade för nån timme sen, ville helst bara somna om. Det har regnat hela morgonen och det verkar som om det inte tänker ge sig, tråkigt att det ska vara sånt här väder när det bara är 2 dagar kvar av lovet. Men men..
Så det blir nog en riktigt film dag idag, hinner nog blogga ganska mycket också. Det visar sig.

Ska snart ner och äta frukost, känner att jag måste få igång den vanliga mat rutinen istället för allt detta godis m.m.
Kan berätta också att jag har hittat mitt schema över höstterminen. Tyvärr var det inget att hoppa högt för, långa dagar men en hel del håltimmar att andas i mellan. Som tex på tisdagar har jag en rejäl hål timme mellan 11.00 och 13.20 skönt de, men jag slutar den dagen klockan 17.00. Riktigt tufft, men jag tror nog jag överlever det eftersom jag har Bild sista timme vilket jag älskar!

Ingen rolig fakta som intresserar er skulle jag tro, men ah nu vet ni det haha.
Nu ska jag koka te och sedan fortsätta kolla på Alice in Wonderland. Däckade ganska så snabbt efter att jag satt på filmen igår kväll, hah.
Later ! ♥

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

Vad tkr du om Automatic/Automatisch? (:

2009-08-22 @ 12:49:40
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv; Jag tycker som du ungefär ^^ Tkr bara det är kul att de vågar pröva på andra saker men ändå behålla TH-soundet :P

2009-08-22 @ 13:08:38
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv; jaa, längtar mkt :P

2009-08-22 @ 13:16:32
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0