Anna Westergren -

090820

2009-08-20 10:29:06
Godmorgon bloggen!

Som ni vet så fasade jag att vakna upp den här dagen pågrund av träningsvärk, vilket är sant, träningsvärken är framme. Och inte nog med det så har jag sovit på något helt konstigt sätt så nu är hela ryggen förstörd också, jag har praktist taget ont i hela kroppen. Även om jag hade förberett mig idag på allt detta så vill jag ändå hitta på något, det är liksom bara 3 dagar kvar av sommarlovet. Men det är inte så lätt när man nästan inte kan gå ..

Kanske ska försöka stretcha ut alla leder, så kanske jag blir lite mer rörlig mot kvällen.
Tyvärr tror jag bara att det kommer bli smärtsamt istället för att kommer leda någon vart.

Skulle behöva en riktigt rump övningen.

Kommentarer
Postat av: Sabine - Utan dina andetag

godmorgon!!

2009-08-20 @ 10:52:10
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Lena

anna anna anna. vad vare jag sa? ;D <3

2009-08-21 @ 15:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0