Anna Westergren -

090816

2009-08-16 13:14:12

Hej bloggen!

Allt bra med er? Själv är jag jätte trött och har en redigt träningsvärk från sthlms vistelsen igår.
Var som sakt på The Voice med 3 andra vänner. Även om det började regna mot slutet av kvällen var det hur grymt som helst, riktigt drag!
Har tyvärr inga bilder att lägga upp, hade tänkt filma lite på någon utav artisterna men just där vi stod var det hur trångt som helst. Det knuffades och hoppades så jag var fullt upptagen att hålla kolla på vart tjejerna och vart min väska befann sig. Ja menar, detta är ett perfekt tillfälle att få sin väska eller innehåll snodd (som tråkigt nog hände med en av mina vänner). Tur nog hade hon tagit ut det mesta ur plånboken, så ingen större skada skedd. Men det är såklart hima tråkigt att det finns sånt folk som roar sig med sånt.
Annars hade vi det riktigt trevligt!

Nu ska jag nog hoppa in i duschen, bli lite fräshare och vakna till lite!
Pussar ♥


Kommentarer
Postat av: paula

sv: okej tack för svaret ! :)

2009-08-16 @ 15:14:42
URL: http://ppaulas.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Hejsan ;)

Vilken låt tycker du att han har gjort bäst ?

Svara på frågan genom att skicka en kommentar om det i mitt inlägg om låtar :)

Bra blogg föresten! :D

kram<3

2009-08-16 @ 17:45:09
URL: http://allinorah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0