Anna Westergren -

090815

2009-08-15 10:12:21
Godmorgon alla fina!

Ledsen för den dåliga uppdateringen igår, men det var helt enkelt ingen blogg dag. Hade fullt upp, så ja det fanns ingen tid.
Just nu mår jag riktigt dåligt. Huvudet värker, ögonen svider och jag känner mig helt tom. Allt handlar om en mycket privat händelse som jag äntligen tog till mods att reda ut igår kväll. Känner mig hemsk som inte gjort det innan, men jag kan inte gör något åt det nu utan kan bara säga "bättre sent än aldrig". Men som sakt, det är alldeles för privat för att jag skulle kunna ta upp det här.
Känner som om dagen är förstörd redan nu, även om jag vet att jag har mycket roligt framför mig. Men jag känner mig helt matt och tom, och den känslan kommer jag dras med länge inte bara idag. Men jag ska försöka göra saken till den bästa, inte glömma bort att le i mellan åt.

Fast egentligen är tomheten ett gått tecken. Innan var jag full av hemska tankar, ångest och skam. Nu har jag fått ut det mesta genom att berätta vad och hur jag tänker. Jag skäms fortfarande, men det är en sak jag kommer att få leva med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0