Anna Westergren -

090813

2009-08-13 10:18:05
Godmorgon bloggen!

Vaknade idag upp med hel igentäppt näsa, riktigt hemskt när det första man försöker jag är att andas in, så går det inte.
Börjar dock kännas lite bättre nu än för någon timme sen. Så nu sitter jag har och mumsar i mig skorpor med iskall Oboy, inge vidare att äta något när smaklökarna är knasiga tack vare nästan. Men som sakt, det är mycket bättre nu!

Och tur är väl det att jag blev sämre, då hade min plan att åka till stallet och titta till tävlingar som pågår där nu inte blivit av. Nejnej, inte tänker jag vara sjuk en solig dag som denna.
Men ahw, får se om det blir något av på eftermiddagen. Känner att jag måste hitta på något och inte bara sitta här nu när det är så få dagar kvar på lovet.
Känner personer där skolan börjar nu på Måndag, även en del som redan nu snart har gått en hel vecka. Själv börjar jag den 24, och just nu känns det som om man bara sitter och väntar...

Nu ska jag äta vidare. Vi hörs nog under dagen! Pussar ♥

Kommentarer
Postat av: Helenawj

Fin blogg :)

2009-08-13 @ 12:59:00
URL: http://helenawj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej

Jag har nu en tävling i samarbete med fluffbabes där du kan vinna bodybutter & duschgele



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-body-butter-duschgele.html



Var gärna med

2009-08-13 @ 14:47:03
Postat av: bella

hej gumman! vilken fin blogg du fixade åt tessan :P hehe. Du behöver inte sitta inne hela dagen för jag, tessan och sara drar iväg och fikar ikväll. HÄNG PÅ! :D hör av dig om du är intresserad. PUSS<3

2009-08-13 @ 15:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0