Anna Westergren -

090808

2009-08-08 15:43:46
Hejhej!
Åter igen blev min dag en slapp dag i solen. Denna gång fixade jag till det riktigt bekvämt med madrasser och kudde, solade baksidan och nästan somnade (sällan det händer eftersom jag knappt kan slappna av i för varma miljöer).
Hade lite sällskap av Allie som låg i sin egen kojja och hade det betydligt svalare än mig. Men men, jag fick en jämn och fin solbränna, det fick inte hon! Inte för att en katt bryr sig precis?

Jag är oerhört, jätte glad över att solen är tillbaka igen! Att få lite extra njutning nu dom sista veckorna!
Fast vad jag har hört kommer det någon dag nu snart med regn igen..
Det återstår och ser! Ska jag inte tänka på något äckligt piss väder, utan lägga mer energi på solen som faktist är här utanför just nu! Älskar värmen nu på eftermiddagen, när solen har svalnat lite men fortfarande helt underbart varm.
Sådant väder då man kan sitta ute och läsa en bok, vilket jag nog ska göra nu snart!

Vi hörs senare!
Pussar. ♥

Veckans Blogg: linneabjorn.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Varsågod :)) Tack själv för din kommentar :D

Jo, det är bara bra med mig...

2009-08-08 @ 16:39:10
URL: http://linnealiebig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0