Anna Westergren -

090807

2009-08-07 16:33:48
Hej på er!

Ursäkta för dålig och mycket sen uppdatering, men jag har inte fått en blund idag/inatt. Okej, jag har fått sovit drygt 2 timmar, men det räknar jag inte så att få sova ut precis! Så jag har varit allmänt seg idag och legat ute i solen och försökt få nån timmes sömn där också, men det är ju helt galet varmt!
Blir nog en tidig kväll idag, inget ut och spring. Men vem vet, kanske får värsta kicken senare!
Nja, blir nog mys med film.

Ska i alla fall nu snart börja räkna alla röster till "Veckans Blogg". Jag vet att det står väldigt jämt mellan två bloggar, så det ska bli spännande att få ut resultatet.
Som sakt så kommer vinnaren bli länkade i ett inlägg varje dag i en hel vecka!
Nästa gång ska jag fixa till det och organisera det lite bättre. Vet dock inte än när den veckans blogg - tävling startar (förmodligen nästa helg nån gång), så håll utkik om du vill vara med!

Pussar ♥

Kommentarer
Postat av: Bea

vilken söt blogg du hade :) Några roliga planer för helgen? kram

2009-08-07 @ 22:09:30
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0