Anna Westergren -

Dagens

2009-04-16 18:20:41

Tänkte börja med Dagens, så att ni kan snabbt och enkelt ha lite koll på vad som händer i mitt liv.

Dagens väder: Molnigt och blåser kallt.
Dagens humör: Ja, inte super eftersom jag är sjuk, men inte deppar jag. Nejnej, glad är jag!
Dagens händelse: Kort skoldag, sleeptime, slö tittande på tv.n.
Dagens planer: Hade varit stallet, men är sjuker. Får se om jag mår bättre senare, då blir det fik med flickorna!
Dagens kläder: Först: Jeans, vit top, grå cardigan. Nu: Sköna,slapp, mjukiskläder!
Dagens smink: Foundation, mascara, rouge och läppsyl.
Dagens frisyr: Utsläppt med inbakad fläta i luggen.
Dagens bästa: Att snuvan är bort från igår och det regnar inte, som jag trodde att det skulle göra idag!
Dagens sämsta: Huvudvärk, ont i halsen.
Dagens låt: The Alexandria Quartet - Into the light


Kommentarer
Postat av: Pauliina

Sv: oj haha Tack så jätte mkt :) Yes det är moi^^

din header var ente så pjåkg den iheller :D



Rock on & ha en forts trevlig dag!

2009-04-16 @ 18:56:29
URL: http://pauliina22.blogg.se/
Postat av: ' FATMA

sv: jag vänder bilden på sidan först och skriver på den. Sedan vänder jag bara tillbaka bilden som den var först :)

2009-04-16 @ 19:27:15
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0