Anna Westergren -

090427

2009-04-27 18:29:31
Hejhej! Förkyldningen är tillbaka! Oj vad jag inte alls har längtat efter den.
Halsen har varit kraslig hela dagen, och nu för nån timme sen så kom huvudvärken också. Som grädden på moset!
Snacka om vad förkuldning kan förstöra, humöret som bara blir tungt och segt ochsmaken som rent utav av smakar fanskap! Får fortsätta med lite tjockare kläder ett tag till, men vadå, såklart man blir frästad av att ta av sig ett plagg eller två när det är så varmt som det är ute nu! Säkert nån fuling som har smittat mig.. Tacktack!

Jaja, då var allt klagande från mig slut för idag!
Orkar inte vara depp, även om det är svårt att hålla humöret uppe. Ska i alla fall åka ner på stan lite senare och fika med flickorna, för att komma på andra tankar. Dessutom passa på när det är så varmt!

Okej, jag måste bara få klaga lite till..
Är så himla avundsjuk på en av mina vänner som nu klockan 18.00 stack till arlanda för att sedan åka vidare til U.S.A -New York City !!
En av mina största drömmar att åka till Amerika. Bara måste dit snarast!

Nu ska jag fortsätta mitt skaleri med potatisarna, luktar ljuvligt om händerna! Pussar!

Kommentarer
Postat av: sivan

hur mår du?:)

2009-04-27 @ 18:34:22
URL: http://whineup.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men bra blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf,=)Den STÖRSTA SKVALLER BLOGGEN på blogg.se! hoppas du diggar den,kram<3

2009-04-27 @ 18:47:46
Postat av: susan

jbbit!

2009-04-27 @ 18:54:17
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0