Anna Westergren -

090424

2009-04-24 14:02:09
Hej hej! Nu är jag tillbaka igen efter några dagars uppehåll. Får se hur länge det varar, eftersom internet på min dator jag vanligtvis sitter vid inte fungerar. Så jag sitter just nu vid min pappas bärbara dator tills allt ordnat sig.

Men det blir förmodligen inte så mycket update idag heller, tyvärr. Eftersom jag snart ska ut igen i solen för att åka ner på stan en stund. Senare ikväll ska jag dessutom träffa lite folk för att fira en vän. Så, ja det beror helt på om jag hinner sätta mig här efter stadsbesöket.
Och då om jag hinner så kanske ett och annat kort kommer upp på lite nya plagg jag har köpt in!

Innan jag åker måste jag först få i mig lite mat. Fick inte i mig mycket av skolmaten idag, eftersom det var lax, vilket inte är en större höjdare för min del. Usch! Fisk överhuvudtaget är inte så speciellt gott.
Aja, onödig fakta av mina smaklökar!

Lägger nog in en "Dagens" innan jag sticker.
Vi hörs senare! Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0