Anna Westergren -

090421

2009-04-21 22:56:00
Hejhej! Ursäkta för dålig uppdatering igår. Har tyvärr lite problem med mitt internet (den har liksom sin egen vilja och stänger av sig ibland), men vi ska fixa det här hemma.
Men nu hade jag i alla fall turen att få igång det åtminstånde ett tag!

Allt bra med er? Själv mår jag bara bra. Äntligen känner jag mig på väldigt länge nästan helt frisk, underbart! Och lyckligt nog kommer det fina vädret med mitt härliga humör. Åtminstånde helgen blir fin och varm!
Det som är negativt med Gävle, där jag bor, är att vi ligger så nära havet och hela tiden kommer det in kallluft. Så nästan aldrig får man ta del av dom varma solstrålarna, tråkig nog. Hoppas vinden vänder snart.

Men jag vill ändå känna att våren är här så jag drog på mig vårkläder och åkte sedan ner till stan efter en riktigt chilldag i skolan. Hitta där en ganska vanlig vit tröja och en stor brun väska, som jag tänkt använda som idrottsväska/reseväska eller nåt. Nödvändigt var det i alla fall!
Kommer tyvärr inte kunna visa dom sakerna just nu, och tyvärr vet jag inte om mitt internet ger med sig i morgon. Så det får återstå och se när bilderna kommer upp.

NU: Sleeptime! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Em

tack så mycket =)

2009-04-24 @ 02:47:03
URL: http://audrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0