Anna Westergren -

090419

2009-04-19 10:00:33
Godmorgon bloggen! Att vakna upp utan att känna av några symtomer av förkyldning är underbart! Hela helgen, veckan innan och under lovet vaknae jag upp med något. Huvudvärk, ont i halsen eller snuva. Får bara hoppas att dom inte kommer tillbaka under dagen, vilket brukar hända..
Blir i alla fall en varm dag idag, tyvärr blåser det (men bara varma vindar). Så då är det verkligen inte lägge att sitta inne, då det blir sämre väder i veckan framöver. Så jag ska nog ta cykeln till stallet idag igen, då det är den sista tävlingsdagen idag. Sen slipper ni höra mig säga det igen på det bra tag, haha!

Apropå förkyldning. Oftast när man har feber eller liknande så drömmer man mardrömmar, men för mig så har dom blivit mer konstiga, surrealistiska och nästan roliga nu för tiden. När man väl har vaknat så sitter man liksom och tänker igenom vad drömmen verkligen kan betyda.
Så det kanske är det enda positiva med att vara sjuk!

NU: Frukost!

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0