Anna Westergren -

090415

2009-04-15 08:58:35
Hey Fellas! Sitter just nu här hemma med sprängade huvudvärk som riktigt trycker vid tinningen och inte nog med det så irriterar halsen sönder. Galet mycket host blir det. Så det blir att stanna hemma idag.
Tråkigt eftersom allt som behövs göras är kvar på skolan, så det blir väl formodligen bara chill framför tv.n dagen ut.

Usäkta att jag inte skrev något här igår, men jag var upptagen hela dagen. Fyllde år för den delen! 16 år ! Så nu kan jag äntligen ta en bil ut på vägen och börja övningsköra, haha, hur ska det gå?
Jag kan med glädje berätta att jag fick den bästa födelsedagen på årtal!
Började med att min föräldrar så snällt kom in på några presenter på morgonen, efter det iväg till skolan där jag blev grattad! Fick även reda på igår jag kom in på första valet av mitt gymnasieval! Perfekt sådär på min födelsedag och allt! Efter skolan hoppade jag på bussen in till stan för att fira mig själv med lite shopping ( kan visa plaggen lite senare ).
När jag var väl hemma överraskades jag av två urgulliga tjejer som kom över med en jätte stor Cupcake! Tack Tessan & Moa! Ska föröka få bilderna på den så att ni får se.

Här slutar inte min dag, nejnej, utan klockan 8 bärde det av till stan för en fika med båda flickorna och en viss Oscar! Kan bara tillägga att jag har världens bästa pojkvän! Happyface!

Så såg alltså min dag ut i snabbfakta. Nu ska jag nog försöka hitta något trevligt på tv och ta en stor frukost! Pussar

Kommentarer
Postat av: Liene

sv tack och hoppas du fick en glad påsk med! vet jag svarar sent, hehe.

2009-04-16 @ 12:09:20
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0