Anna Westergren -

090412

2009-04-12 10:51:45
Godmorgon bloggen! Sovit bra? Sov som en stock men dock trött nu eftersom jag gick upp lite för tidigt än vad jag egentligen borde ha gjort. Hade planerna för att åka ner på stan idag, så därför ville jag inte sova bort halva dan. När jag var väl uppe hade ju jag glömt att affärerna kanske var stängda (påskdagen), och visst var det så.. Ville så gärna slösa bort lite pengar på stuff av alla påskpengar jag fick igår! Får se om jag hinner ner i morgon, tyvärr blir det inte lika kul eftersom vädret kommer bli sämre nu några dagar framåt.
Kan ni tänka er, det ska komma regn på min födelsedag.. (tisdag) Inte så happyface precis, men men.

Ynka 2 dagar kvar nu!
16 år är väl inte så speciellt egentligen, men vadå fyller man år så göra man, händer bara en gång per år!
Ska nog fira i helgen eller nåt med tjejerna ute på nån resturang och ha allmänt trevligt!
April har hittills verkligen varit den bästa månaden, på alla sätt och vis! ♥


Just nu
,en trött och osminkad Anna.

Kommentarer
Postat av: oscar

du är fortfarande lika fin endå(:

2009-04-13 @ 00:45:19
Postat av: Dress Like a Princess

Vad söt du är :)

2009-04-13 @ 12:39:52
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0