Anna Westergren -

090408

2009-04-08 13:06:06

Hej på er! Usch vaknade idag med en riktigt förskyldning, visst jag har kännt att den har legat och försökt tränga sig på, och idag lyckades den. Inte nog med det så har mitt natt varit piss då jag knappt fått nån sömn, dessutom så la jag mig vid 02.00 i natt och vaknade nu på morgonen klockan 09.00. Det sjuka var just att jag hade drömt i natt att jag hade lovat nån person att jag skulle visa mina händer för den (fråga mig inte varför) och att jag absolut inte fick komma försent. Så när jag vaknade så hoppade jag ur sängen och slet åt mig de kläder jag såg. Hur dumt låter inte det?
Och hur lätt är det att somna om man har nästan spurtat ur sängen. Så min morgon började inte så bra precis!

Därför har jag nu på morgonen försökt slappnat av med en rejäl frukost, då menar jag rejäl!
Kan faktist berätta att jag har börjat gå på en speciellt diet nu, i alla fall nu när jag är ledig, att äta regelbundet och mycket. Yesyes, här ska det minsan ökas i vikt! Men, men såklart inte glömma motionen också, annars gör maten knappast nytta och hamnar på fel ställen!
Men allt detta är ju inte lika lätt nu när man är sjuk..
Jag gör mitt bästa! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0