Anna Westergren -

090404

2009-04-04 11:04:08
Godmorgon! Underbart väder ute idag igen, det tack vi för! Ska verkligen inte bara sitta här hemma och tröka utan jag sticker snart ner på stan för shopping, men även andra aktiviteter.
Men just nu sitter jag med solen i ryggen från fönstret, äter min frukost och lyssnar på gamla hits från Per Gessle. Vet inte hur längesen det var man hörde dom låtarna, men det verkligen skriker sooommar om dom!

Jag kom ihåg för något år sedan då det ända vi lyssnade på var Per Gessle. Så det är inte så konstigt att sommar minnen dyker upp.
Älskar förövrigt att gå tillbaka och lyssna på dom låtarna som var riktigt stora för några somrar sedan. Oftast sätts dom på hjärnan igen och det är omöjligt att släppa dom!

Nu ska jag börja fixa mig och skynda mig ut så solen hinner lyssna lite på mig innan den kanske går i moln för dagen.
Njuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0