Anna Westergren -

En dålig dag

2008-09-26 20:45:58
Min dag har inte varit den bästa, nu känns det så j'vla skönt med helg. Sett fram emot det hela veckan!
Matteprovet vill jag inte äns prata om...
För alla er som undrar hur jag mår just nu så är det ganska depp..
Jag har ingen speciell anledning varför jag känner som jag gör. Förmodligen pågrund av mörkret som är påväg. Jag har väl inte hunnit växlat om än..

Jag längtar däremot till skolkatalogen som jag hoppas ska komma snart!

I morgon fyller Therese år! 15 år.Jag hoppas verkligen att den dagen blir bättre.
Plus att min mamma har födelsedagsfest (hon fyllde den 25/9) , och jag vill inte vara nedstämd och tråkig då.

Nu blir det lite tårta från gårdagen, chokladmousse.

Au revoir

Kommentarer
Postat av: Olivia

Grattis till Tessan, och grattis i efterskott till din mamma ^^ Hoppas du mår bättre snart - och behöver du prata så finns jag här <3

2008-09-27 @ 17:35:04
URL: http://oliviamoi.blogg.se/
Postat av: tessan

thanks girl, youre the best !<3

2008-09-27 @ 18:39:14
Postat av: isabelle

matteprovet gick verkligen SKIT för mig det med :S fan va gott med chokladmousse ! :D

2008-09-28 @ 19:01:24
Postat av: isabelle

vill se lite fler bilder på min fina anna ist för bara text :D <3

2008-09-28 @ 20:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0