Anna Westergren -

It hurts, it really do

2008-10-23 23:12:57
Hej alla glad.
Jag hoppas ni mår bra, för det gör inte jag.
Idag har jag påbörjat min tandställning. En gomm-tandställning .. och det gör skapligt ont kan jag säga.
Blir nog bara soppa nu i några veckors tid. Nämen, jag har svårt att tugga och sedan att svälja ojojoj. Allt fastnar bara i gomm-ställningen. Herr Gud hjälp mig! Jag lider verkligen..
Senare kanske det kommer bilder upp på min "fina" plåt käft.

Jag är väldigt trött, och jag har lust att krypa ner i sängen. Men jag måste vänta till mitt hår har tårkat lite mer.
Ni som råkat somnat med blött hår vet ju hur håret ser ut dagen efter.
Jag har så ont i huvudet att jag inte vet vad jag ska skriva. Allt koncentrerar sig på smärtan. Hur kommer jag klara mig i morgon? hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0