Anna Westergren -

Best Show Ever

2008-10-06 16:58:33
  


Gossip Girl.
Det har äntligen börjat igen!
Jag helt klart fastnat för serien, även om jag inte kollade från början kom jag lätt in. Det sa klick. Jag vart Kär!
Bara atmosfären är mysig och varm på ett konstig sätt, om man tänker på vilka "bitchiga" sener det är med. Men utan dom skulle det aldrig bli så här bra.
Kläderna, love it! Finns inte så mycket mer att säga.
Ett plus i kanten är såklart dom galet snygga killarna. Man är helt ner dreglad efter ett avsnitt.
Jag bara längtar tills nästa söndag.

Söndagar , kanal 5 kl: 19.00

Kommentarer
Postat av: bellsi

menas du de :P jag ÄLSKAR det jag med ! :D du måste påminna mig nästa söndag :D försök komma ihåg det du för jag kommer aldrig göra det xD <3<3<3

2008-10-06 @ 17:14:38
URL: http://isabellestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0