Anna Westergren -

Tisdags morgon

2008-11-25 09:11:20
Om en halvtimme drygt tar jag bussen in till stan för att jobba lite.
Idag känns min hälsa mycket bättre. Jag är lite trött, men halsen fungerar precis som den ska!
Efter bara 3-4 dagar ser man en förändring på min tänder. De har flyttats väldigt mycket! Tyvär gör det fortfarande ont, och jag kan inte tugga med dom främre tänderna. Så istället igår när jag åt på McDonald's så bröt jag ner min McChicken burgare i bitar. Gick bra de med!
Nu ska jag göra mig klar. Vi hörs! Ciao
                       
                  
                    
                         Jag och katten Allie, myser på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Lycka till!

2008-11-25 @ 09:44:46
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0