Anna Westergren -

Onsdag

2008-11-19 17:18:41
tjenatjena. Jag håller just nu på att visa för min pappa hur bloggar fungerar. Jodå , han verkar mycket intresserad!
Jag har även visat honom några mer större bloggar som fanns på toplistan som Kenzas, Stina-Lee, ja en drös. Han klagar direkt varför inte jag tar bilder som de och lägger in dom, så jag blinkade med ögonen, spikade fast min gloria över huvudet och sa att det skulle bli mycket fler och bättre bilder om man hade en system kamera. Han är även mycket intresserad inom fotografering, så han lunkade vidare och ropade efter sig att : Ja , men då får vi väl ordna det då. Snälle far !

Jag kan berätta att mina tänder är i full gång på att flytta sig. Så lycklig man kan bli. Ont gör det, men det kan visas att detta med tandställningen kommer att gå mycket snabbare!
Snart ska jag i väg till stallet, men först lite mat. hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0