Anna Westergren -

Café Cappuccino - dag 4

2008-11-27 15:20:06

Min dag blev inte så lång idag. 10.00 - 12.00
Halsflussen från förra veckan bryter ut lite då och då, och idag vid lunch fick jag extremt ont i huvudet och det brände i halsen. Så jag bestämde mig att åka hem och vila upp mig tills ikväll. Plus att miljön jag befinner mig i är väldigt stressigt, och förskyldning och stress är ju knappast någon bra kombination. Så jag får som sakt vila upp mig så jag kan ta igen i morgon, sista dagen! Lite tråkigt att det bara är en gad kvar, just nu när jag har smällt in bland sysslorna och personalen.

Ikväll blir det av till Vasaskolan för öppethus. Så får jag se om jag hittar något intressant!
Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag har nyss kollat på tv ( råkade somna i soffan ) , och det blir väl något sånt liknande tills jag ska åka. hugs


Kommentarer
Postat av: josheena

då kanse vi ses där då ^^ <3

2008-11-27 @ 17:33:45
URL: http://jjoszie.blogg.se/
Postat av: josheena

på vasa alltså :)

2008-11-27 @ 17:34:29
URL: http://jjoszie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0